dISCOVERlIFEradio copy2.png
Μια διαφορετικη ματιά στη ζωή σου.png

ΕΤΣΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΛΟΓΟΤΥΠΑ,

8 διάσημων ζωγράφων σήμερα! 

του Μάκη Παπαδάτου

ΕΚΔΟΣΗ 03 - ΜΑΙΟΣ 2021

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς διάσημοι καλλιτέχνες, όπως ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι ή ο Σαλβαδόρ Νταλί, θα δημιουργούσαν στη σημερινή εποχή; Πως θα ήταν αν αυτοί οι διάσημοι ζωγράφοι είχαν τα δικά τους  λογότυπα;

Αφού εργάστηκε ως σχεδιαστής επώνυμων προϊόντων για μεγάλο χρονικό διάστημα, ο βραζιλιάνος καλλιτέχνης Μίλτον Ομένα προκάλεσε τον εαυτό του ώστε να ξεπεράσει τα όριά του και να βγει από τη ζώνη άνεσής του και να εκπληρώσει την ιδέα του να δημιουργήσει τις εταιρικές ταυτότητες διάσημων ζωγράφων. Σκέφτηκε προσεκτικά τις μορφές ζωγραφικής, τις προσωπικότητες, τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής τους και πως ο καθένας από αυτούς θα είχε ένα μοναδικό λογότυπο, brand ή προϊόν.
“Για παράδειγμα, ποτέ δεν έκανα λογότυπα σχεδιασμένα στο χέρι ή λογότυπα με λογαριθμική αναλογία. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ παστέλ ή περισσότερα από 3 χρώματα στο σχέδιο. Χρησιμοποιώντας την έμπνευση από τους ζωγράφους, οποίοι είχαν ήδη δημιουργήσει τα δυνατά τους προσωπικά στυλ, ήταν ένας τρόπος άσκησης της ευελιξίας μου “, δήλωσε ο σχεδιαστής στο Bored Panda.
Συνεχίστε να διαβάζετε το άρθρο για να δείτε τα σύγχρονα λογότυπα γνωστών ζωγράφων!

__________________________

Γράφει ο Μάκης Παπαδάτος

Δημοσιογράφος – Ιδρυτής της Typografos.Gr

typografos-designer
typografos-designer

davinci-logo1
davinci-logo1

davinci-logo
davinci-logo

typografos-designer
typografos-designer

1/3
Designer-imagines-what-it-would-be-like-
Designer-imagines-what-it-would-be-like-

vincent-van-gogh-logo
vincent-van-gogh-logo

vincent-van-gogh-logo1-11
vincent-van-gogh-logo1-11

Designer-imagines-what-it-would-be-like-
Designer-imagines-what-it-would-be-like-

1/3
Designer-imagines
Designer-imagines

monet-logo1-5
monet-logo1-5

monet-logo-115
monet-logo-115

Designer-imagines
Designer-imagines

1/3
Designer-imagines-what-
Designer-imagines-what-

dali-logo1-5jpg
dali-logo1-5jpg

dali-logo-1152
dali-logo-1152

Designer-imagines-what-
Designer-imagines-what-

1/3
Designer-imagines-what-it-
Designer-imagines-what-it-

picasso-logo1-5
picasso-logo1-5

picasso-logo-115880
picasso-logo-115880

Designer-imagines-what-it-
Designer-imagines-what-it-

1/3
Designer-imagines-what-it-1-1
Designer-imagines-what-it-1-1

piet-mondrian-logo-1152x1152-5bff1c6a10b
piet-mondrian-logo-1152x1152-5bff1c6a10b

piet-mondrian-logo-2-5bff1c7993b77__880.
piet-mondrian-logo-2-5bff1c7993b77__880.

Designer-imagines-what-it-1-1
Designer-imagines-what-it-1-1

1/3
Designer-imagines-what-it-would-be-like-
Designer-imagines-what-it-would-be-like-

pollock-logo-1880
pollock-logo-1880

Add a Title
Add a Title

Describe your image

Designer-imagines-what-it-would-be-like-
Designer-imagines-what-it-would-be-like-

1/4
Designer-
Designer-

andy-warhol-logo-
andy-warhol-logo-

andy-logo2-5
andy-logo2-5

Designer-
Designer-

1/3


Λεονάρντο ντα Βίντσι
 

Ως αναφορά, ο σχεδιαστής χρησιμοποίησε σκίτσα, σημειωματάρια και μελέτες του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Αυτός ο καλλιτέχνης είναι γνωστός για τη λαμπρή χρήση της προοπτικής και του βάθους στο παρασκήνιο και για τα εκπληκτικά εκφραστικά πορτρέτα του, ο Μίλτον σκεφτόταν ότι η πλευρά του εφευρέτη του θα αντανακλούσε περισσότερο στην προσωπικότητά του.
Το αποτέλεσμα:


Βίνσεντ βαν Γκογκ

Ο Βίνσεντ βαν Γκογκ λέγεται ότι είναι ένα πολύ επιφυλακτικό και στοχαστικό πρόσωπο και ένας πολύ σχολαστικός καλλιτέχνης, ως εκ τούτου, ο Milton εμπνεύστηκε από το εικονικό μοτίβο του πινέλου του. Ο σχεδιαστής εξήγησε ότι η ταυτότητα του brand έγινε ο μόνος λογικός τρόπος να συμπεριληφθεί η τεράστια επιρροή του καλλιτέχνη.
Το αποτέλεσμα:


Κλωντ Μονέ

Ο Μονέ ήταν ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του κινήματος του ιμπρεσιονισμού και το όνομα του καλλιτεχνικού του κινήματος προήλθε από το έργο του “Impression: Sunrise”. Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από τη διάσημη σειρά πινάκων ζωγραφικής του που απεικονίζει τη γέφυρα πάνω από τη λίμνη με τα νούφαρα.
Το αποτέλεσμα:


 
Σαλβαδόρ Νταλί

Ο Νταλί ήταν ένας εκπληκτικά περίεργος άνθρωπος που έγινε σύμβολο του σουρεαλισμού και ήταν επίσης γνωστός για το ένδοξο μουστάκι του. Ο σχεδιαστής λέει ότι απολάμβανε πραγματικά τη διαδικασία δημιουργίας  του λογότυπου για αυτόν τον καλλιτέχνη καθώς απλά άφηνε την έμπνευση του ελεύθερη.
Το αποτέλεσμα:


 
Πάμπλο Πικάσο

Οι πίνακες του Πάμπλο Πικάσο θεωρούνται ένα από τα πιο ακριβά κομμάτια τέχνης που δημοπρατήθηκαν ποτέ. Αναφέρεται επίσης επανειλημμένα ως πολυτάλαντος καλλιτέχνης όχι μόνο ως ζωγράφος, αλλά και ως γλύπτης.
Το αποτέλεσμα:


Πητ Μοντριάν

Ο Μοντριάν ήταν Ολλανδός ζωγράφος και θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα. Η γεωμετρική και η μαθηματική του χρήση των πρωτογενών χρωμάτων δημιούργησε τον νεοπλαστικισμό και άφησε ένα σημάδι στην ιστορία. Το αξιοσημείωτο του το στυλ επηρέασε όχι μόνο την τέχνη αλλά και την αρχιτεκτονική και το γραφικό σχέδιο για τα υπόλοιπα χρόνια.
Το αποτέλεσμα:


Τζάκσον Πόλοκ

Ο Πόλοκ ήταν ένας επαναστατικός άνθρωπος που ήταν γνωστός για την ασυνήθιστη μέθοδο ζωγραφικής του και θεωρήθηκε ως μια σημαντική προσωπικότητα στο κίνημα του αφηρημένου εξπρεσιονισμού. Ήταν ένας ζωγράφος που ζωγράφιζε στο πάτωμα και μερικές φορές άφηνε τυχαία το τσιγάρο του να καίγεται στον καμβά.
Το αποτέλεσμα:


 
Άντι Γουόρχολ

Το μεγαλύτερο όνομα στο κίνημα της Ποπ Αρτ. Τα αντίθετα φωτεινά χρώματα του ήταν ένα σύμβολο της γοητείας της φήμης και του εμπορικού του χαρακτήρα. Σε αυτό το λογότυπο, ο σχεδιαστής προσπάθησε να ακολουθήσει τα χρώματα που χρησιμοποιούνται στη διάσημη ζωγραφιά που απεικονίζει τη Μέριλιν Μονρόε.
Το αποτέλεσμα:


Σ’ ευχαριστούμε για το χρόνο σου να διαβάσεις αυτό το άρθρο. Αν σε βοήθησε και πιστεύεις πως θα μπορούσε να βοηθήσει και κάποιο φίλο σου, τότε θα ήταν τέλειο να το κοινοποιήσεις… θα το εκτιμήσουν οι φίλοι σου … και φυσικά και εμείς!

__________________________

Γράφει ο Μάκης Παπαδάτος

Δημοσιογράφος – Ιδρυτής της Typografos.Gr

QR CODES!

Τί είναι αυτα τα παράξενα ασπρόμαυρα τετραγωνάκια! 

του Μάκη Παπαδάτου

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021 - ΤΕΥΧΟΣ 0

Το 1994 η Ιαπωνική εταιρεία Denso-Wave, θυγατρική της Toyota, δημιούργησε κάποια παράξενα τετραγωνάκια που έγιναν γνωστά με το όνομα ” QR codes” που προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων “Quick Response” (Γρήγορη Ανταπόκριση), γιατί οι δημιουργοί του είχαν ως κύριο σκοπό τα δεδομένα, που περιέχονται στον κώδικα, να αποκωδικοποιούνται με μεγάλη ταχύτητα.

Στην Ελλάδα τα QR codes τα προσέχουν λίγοι και τα χρησιμοποιούν ακόμα λιγότεροι, ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τους διαφημιστές να τα χρησιμοποιούν πολύ συχνά σε προωθητικές -και όχι μόνο- ενέργειες (την χρησιμότητα τους την αναλύω παρακάτω). Φυσικά στο εξωτερικό είναι εξαιρετικά διαδεδομένα τόσο σαν εφαρμογή όσο και στη χρήση τους.

Τι είναι τα QR Codes και πώς λειτουργούν;
Τα QR Codes είναι γραμμωτοί κώδικες (barcodes) δύο διαστάσεων, οι δημιουργοί του είχαν ως κύριο σκοπό τη σύνδεση πληροφορίας μέσω ενός κώδικα που θα αποκωδικοποιείται με πολύ μεγάλη ταχύτητα.

Η σάρωση ενός κώδικα QR, γίνεται με την βοήθεια ενός έξυπνου κινητού (smartphone). Για να γίνει αυτό, ο χρήστης χρειάζεται μία εφαρμογή η οποία μετατρέπει την κάμερα του κινητού σε σαρωτή κώδικα QR,  Μέσα σε ένα κώδικα QR μπορεί να αποθηκευτεί ένας σύνδεσμος προς μια ιστοσελίδα, προς ένα βίντεο του Youtube, ένα κείμενο, στοιχεία επικοινωνίας κλπ. . Ο χρήστης σαρώνει με το κινητό του τηλέφωνο τον κώδικα QR και πλοηγείται σε χρόνο μηδέν στον σύνδεσμο που είναι αποθηκευμένος

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε τον δικό σας κώδικα QR Code;
Η διαδικασία για να δημιουργήσετε το δικό σας QR code είναι απλή και είναι 100% δωρεάν, κάνοντας μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο θα βρείτε δεκάδες εφαρμογές, προσωπικά χρησιμοποιώ την https://www.qrcode-monkey.com αλλά εξίσου καλές είναι η https://www.qr-code-generator.com/ και η 014

Σημαντικό: Η εφαρμογή που θα επιλέξετε να έχει την δυνατότητα εισαγωγής εικόνας, π.χ  λογότυπο, φωτογραφία κλπ.

Tips: Αποφύγετε τα χρωματιστά QR codes επειδή υπάρχει ο κίνδυνος κάποια κινητά να μην τα διαβάσουν.

Πού μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα QR Codes;
Πραγματικά πιστεύω ότι είναι μια εξαιρετική εφαρμογή, δυστυχώς όμως ό,τι καινοτόμο στην Ελλάδα είναι άγνωστο, ωστόσο αργά ή γρήγορα θα την μάθουμε και εμείς και όσο περισσότερο την χρησιμοποιείτε τόσο περισσότερο θα την χρησιμοποιούν και οι πελάτες σας… Και στο τέλος θα είστε όλοι κερδισμένοι.

 

 

Διαφημιστικά Έντυπα: Τα διαφημιστικά φυλλάδια εξακολουθούν να είναι το Νο 1 διαφημιστικό μέσο και φυσικά θα συνεχίσουν να αντέχουν για πάρα πολλά χρόνια ακόμα και όσοι λένε ότι το χαρτί πέθανε κάνουν μεγάλο λάθος. Ωστόσο όσοι απαξιούν τη ψηφιακή τεχνολογία κάνουν το ίδιο, ίσως και μεγαλύτερο, λάθος. Χρησιμοποιήστε QR Codes στα διαφημιστικά σας έντυπα και συνδέστε το κοινό σας με τον ψηφιακό κόσμο.

Tips: Χρησιμοποιήστε QR codes στο έντυπό σας που θα οδηγεί τον χρήστη σε ένα κουπόνι προσφοράς στο site σας ή στα social media της εταιρείας σας, με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο.

 

 

Επαγγελματικές Κάρτες: Μπορείτε να βάλετε QR codes στη κάρτα σας με το site σας, το e-mail σας ή ακόμα και τα τηλέφωνο σας. Μια καλή ιδέα που εφαρμόζουν πολλές εταιρείες είναι να βάζουν QR codes στις προσωπικές κάρτες των στελεχών τους που να οδηγεί στο προσωπικό τους προφίλ, με αυτό τον τρόπο καταφέρνουν αλληλεπίδραση με το πελατολόγιο τους και φυσικά οικειότητα.

 

 

Ετικέτες Συσκευασίας: Όπως στην επαγγελματική σας κάρτα έτσι και στη συσκευασία το QR codes μπορεί να οδηγεί στα «κανάλια» επικοινωνίας της εταιρείας σας. Επίσης μπορείτε να βάλετε QR που να οδηγεί στον κατάλογο προϊόντων της επιχείρησης σας, σε ένα εκπτωτικό κουπόνι ή ακόμα και σε ένα ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών.

 

 

Εταιρικό site: Πολλοί επιχειρηματίες περιορίζονται να βλέπουν (αν βλέπουν) τα στατιστικά επισκεψιμότητας στο site τους και αδιαφορούν για το come back. Η σωστή χρήση QR codes μας μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβάσετε την επισκεψιμότητα του site σας από παλιούς ή και νέους χρήστες. Πώς; Μπορείτε να συνδέσετε το QR με μια φόρμα εγγραφής στο newsletter, σε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι ή ακόμα και στις κριτικές.

Αυτές είναι μερικές μόνο ιδέες για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το QR codes προς όφελος της επιχείρησης σας. Φυσικά υπάρχουν  δεκάδες ακόμα δυνατότητες εφαρμογής, όπως στα εταιρικά αυτοκίνητα, σε μπλοκ, αφίσες, κάρτες συνεδρίων κλπ.

__________________________

Γράφει ο Μάκης Παπαδάτος

Δημοσιογράφος – Ιδρυτής της Typografos.Gr

Φωτογραφίες - κείμενα απο την typgraphos.gr